Butelkowa zieleń

19:01

Cześć!
Pogoda ostatnio nie dopisuje, co bardzo mnie martwi i denerwuje, bo wakacje się zbliżają, a za oknem ciągle deszcz... Dzięki takim, a nie innym warunkom pogodowym muszę ubierać grube swetry, które nosiłam w grudniu, przy -10 stopniach. Ale dosyć o pogodzie, nie można tak ciągle narzekać ;) W końcu zawsze mogło być gorzej.
Jak już wspomniałam założyłam jeden z grubszych swetrów w mojej szafie, w pięknym, głębokim odcieniu ciemnej zieleni. Uwielbiam go za krój oversize. Niby tylko sweter, a robi całą stylizację. Do niego spodnie z dziurami i ciężkie buty. Całość utrzymana jest w dosyć zadziornym charakterze, ale myślę, że zupełnie nie przesadzonym.


Sweter, buty - H&M
Spodnie - Sinsay + DIY
Okulary - Sinsay















zdjęcia zrobione przez Agę Błażków

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Kocham takie obszerne swetry :) Super na tę pogodę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. niby mamy lato ale ubieramy się praktycznie jak jesienią ;) cóż za pogoda;/
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten sweterek! <3 Cudne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń