Cześć!

17:23

Cześć wszystkim!
Zdaję sobie sprawę, że naprawdę niewiele osób przeczyta ten post, lecz w poradnikach o pisaniu blogów mówią, aby w pierwszym poście trochę o sobie opowiedzieć i mniej więcej określić czego dany blog będzie dotyczył.
Pójdę więc w tę stronę i zdradzę na samym początku trochę faktów o sobie.
Mam na imię Basia, pochodzę ze Śląska i mam 17 lat. Interesuję się modą, zdrowym odżywianiem, podróżami i o tym głównie będzie mój blog. Przede wszystkim będę publikować moje outfity, ale też postaram się pokazywać modę uliczną oraz miejsca zwiedzone przeze mnie. Mam małą obsesję na punkcie "czystego jedzenia", więc będziecie mogli znaleźć tutaj również przepisy.
Ten blog ma być pewnego rodzaju pamiętnikiem, ale też po prostu ma pozawalać mi rozwijać swoje pasje, jakimi są fotografia i moda właśnie.
Mam nadzieję, że mój blog przypadnie Wam do gustu i zostaniecie na dłużej ;)


+moja fotka ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Łączna liczba wyświetleń